11 december 2009

kaartjes voor kindjes

Vanmiddag een beetje aan het knutselen geweest, voor Joëll had ik kerstkaarten gekocht om uit te delen aan haar klasgenoten maar voor Sem zag ik niets leuks liggen dus daar heb ik zelf maar kaartjes voor gemaakt.

kaartjes
Ik had nog een doosje met houten sneeuwpopjes  liggen dus daar heb ik een ontwerpje omheen gemaakt.
Gewoon een cirkel met tekst gemaakt met in het midden een opening gelaten  voor het figuurtje.
Geprint op fotopapier  zodat het een stevig kaartje is, gaatje erin gemaakt met een rood lintje erdoor.

kaartje sem 

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat geniet ik toch altijd van je bijzondere en mooie creaties! Ze zijn altijd zo origineel! Prachtig!

Fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

Les Cotrions zei

Just lovely!!!
Happy week end!
Vale

lia zei

Heel leuk gedaan. Maar is het de gewoonte om ook al je klasgenoten een kaart te geven. Niets mis mee hoor, begrijp me niet verkeerd maar dat was nooit toen mijn jongens klein waren. Of is het misschien iets wat alleen meisjes doen.
lieve groet Lia

Jeanette zei

Doen ze ook al aan kerstkaaarten op school?? het is toch wat, je het het als moeder er maar druk mee hoor. je hebt je dochter wel heel erg geholpen met deze prachtige kaarten!

groetjes, jeanette

Unknown zei

wat schattig geworden!
Zal iedereen wel heel blij mee zijn,zo vrolijk zien ze eruit :)
Fijn weekend!

Karin zei

Ja, zoals jij het neerzet lijkt het zo makkelijk! Ziet er geweldig leuk uit, alleen al om op het idee te komen!
Op de vorige school van mijn zoon werden ook kaarten uitgedeeld, maar op de nieuwe school hebben ze een plaats in de klas waar ieder kind 1 kaart voor de hele klas op kan hangen. Vind ik eigenlijk een prima idee. Bleek dat er in het verleden nogal "tegen elkaar opgebokst" werd door de kinderen (LEES MOEDERS). Dus ik ben snel klaar.
Fijn weekend!

Ilse zei

Kijk dit bedoel ik nou .....ik moet je echt ontvoeren volgend jaar een dikke week voor de surprises en nu dus ook voor kerst, men wat voel ik me weer een geweldige KLUNS als ik dit zie.
Hoe krijg je dat ontwerp nou op je pc? Heb je daar een programmaatje voor?

Sabrina zei

Wat leuk! Dat zijn hele mooie kaartjes geworden!

The Old and the Beautiful zei

Je kinderen boffen maar met zo'n creatieve moeder! Ik heb al heel wat leuke en originele dingen voorbij zien komen in je blogs.
Fijn weekend verder.
Groetjes,
Gonda

ria zei

Wauw, echt mooi, moet ik ook eens proberen met de kleinkindjes als ze met de kerstvakantie naar hier komen, is toch altijd ietske persoonlijker. En ze zijn ondertussen creatief bezig en daarna uiterst fier en tevreden.
gr ria

Mayflower zei

Wat een prachtige creatie, ik geniet iedere keer weer van je creative ideeën.
Fijne week.
Groetjes Mea

Marja Rijnsburger zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Een prachtige creatie.
groetjes en een fijne week.
Marja

Agnes zei

Dit is weer een leuk ideetje voor volgend jaar! Ik heb er net 48 kerstkaarten opzitten maar dan met glitters en dergelijke met als gevolg dat ons huis van boven tot onder met glitters ligt bezaaid. Heerlijk hoor die kerstsfeer maar dit lijkt me toch ook heel erg leuk voor een volgende keer. Ziet er weer super leuk uit! Groetjes Agnes.

vosgesparis zei

Heb een leuk plekje gevonden voor je creaties ;) t staat super in mijn kleien witte werk kamertje ;) kijk maar op mijn blog !