29 december 2010

Er schijnt een nieuw lichtje…in mat zwart!

Al lange tijd was ik op zoek naar nieuwe verlichting maar om mooie lampen tegen te komen en niet onbelangrijk …betaalbaar, dat viel niet mee.
En ineens waren ze daar….zomaar klik ik op een site en daar zag ik ze, met velen tegelijk zodat ik ook nog
keuzes moest maken!

Wij hebben 2 vaste lichtpunten in de muren, hartstikke leuk maar na 11 jaar was ik mijn wandlampen wel zat maar zie dan maar eens mooie wandlampen te verkrijgen …..maar het is gelukt!
En het mooie was, ze waren in antiek zilver maar ook veel lampen in mat zwart…helemaal mijn ding!

Dus even over nagedacht welke soort er goed bij ons zou staan en advies gekregen van de webwinkel én besteld! Omdat ik zo’n twijfelkont ben wist ik niet goed wat te nemen en omdat ik een hekel heb aan verkeerde verlichting, advies gevraagd en toen vroeg ze me foto’s te nemen van de kamer zodat ze beter advies kon geven. Dus hup camera in de aanslag, foto’s gemaild en tot mijn verbazing had ze de foto’s bewerkt en de nieuwe lampen in mijn kamer gehangen.
Dat ik daar nu niet zelf op was gekomen!
Je ziet meteen of het model mooi staat…super service!

Et voilà….onze nieuwe verlichting.
De middelste hangt boven de salontafel en andere 2 aan de wand.
De linkse lamp hebben we ook in matzwart én de rechtse wandlamp is zooo stoer!!

lampen.. 

En al dit moois en nog veel meer is te bewonderen in de webwinkel

PUUR & BASIC

Ik zou zeggen, klik eens naar de winkel en doe een rondje….mooie verlichting,meubels,geurtjes,
thuisparty’s  en nog veel meer.
Nee, ik  heb geen aandelen maar was heel blij met de lampen én zeker met de service!







12 opmerkingen:

Elle Vervoort zei

Hoi Heidi,

Leuk om een stukje op je blog te lezen over de lampen! Echt heel erg lief!

Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat je zo tevreden bent! Bedankt ook voor je berichtje in mijn gastenboek.

Veel succes met je blog, je hebt er mooie en leuke items en verhalen op staan.

Groetjes Elle

Haikey love of living zei

coole lampen zijn het ;-)

groetjes, Haikey

Agnes zei

Het zijn inderdaad prachtige lampen! Ben ook al een tijdje op zoek naar passende wandlampen dus heb even de website bezocht. Ik denk dat ik daar wel kan slagen.:):) Mooie spullen. Dank je voor deze tip.
Heel veel plezier met je mooie verlichting!
Groetjes,
Agnes

by kuzz zei

Mooiii! En wat een goede service!

Fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2011 met veel creactieve inspiratie!!

groetjes, Erna

Claudia Leertouwer zei

Werp eens een blikje op mijn blog...

RUW MET STIJL zei

Hoi Heidi,
wat een super stoere lampen heb je gekocht. Prachtig.
Ik heb net ook even gekeken op de site er staan hele mooie dingen op.
Geniet van je nieuwe aankopen.
Ik wens jullie een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2011.
Groetjes,
Ellen

Jeanette zei

Wat een mooie stoere lampen, heb gelijk ook even de webshop bezocht. Dat ziet er leuk uit.

Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2011.

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

Die lampen zijn inderdaad mega gaaf...ik hou ook wel van dat stoere!!

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds toe in 2011!

Lieve groet, Ingrid

Agnes zei

Ja, helemaal leuk deze site! Ik kende deze al en ook de site basiclabel.nl is ook heel erg leuk! Ze zullen vast super leuk staan deze lampen!
Een heel fijn en vooral super creatief en gezond 2011 voor jullie!!
Liefs Agnes.

lia zei

Oh, die zijn wel erg gaafff..

Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

Tuur zei

Kijk dat eens een webwinkel waar ik van hou ....gewoon luisteren naar iemand...super ik ga gauw een kijkje nemen...

Echt prachtige lampen!!

Suusje zei

Hoi!

Mooie lampen! Mijn vriend en ik hebben ook een hanglamp gekocht bij puur basic, ook goede service daar. Mevrouw kwam de lamp gewoon zelf brengen. Wij hebben een antieke zilver met twee lampen en een stang die ze verbindt.

Veel plezier ermee en n fijne jaarwisseling!

Groetjes susan