14 september 2012

snoep doosje

Ik ben er alweer helemaal aan het inkomen, ik ben ook eens begonnen met Pinterest.
Ik had me al lang geleden aangemeld maar eigenlijk nooit verder iets mee gedaan maar wat is dat leuk én handig om al die leuke plaatjes te pinnen!
Kunnen die eindeloze inspiratiemappen en linken eens goed uitgedund worden.
En ik heb al gelijk een leuk cadeau doosje gemaakt na het zien van een leuk plaatje.

Ik ben gek op doosjes en om daar leuke kinder cadeautjes van te maken, nu kwam ik op Pinterest  een leuk snoep doosje tegen wat meteen goed van pas kwam want de jongste had een kinderfeestje en het meisje vroeg geld. Ik ben op zoek gegaan naar een patroon van zo’n zelfde soort doosje en kwam al snel een heel leuk patroontje tegen en nog gratis te downloaden ook.
Het is een Valentijns doosje maar als je de tekst een beetje aanpast kan het voor iedere gelegenheid gebruikt worden.

Valentine Favor Box


cadeau doosje2 
Ik heb het patroon geprint op kopieerpapier en daarna op karton geplakt dan krijg je een stevig doosje want door al het muntgeld wat erin komt is het best zwaar en een dun karton houdt het niet.
Het karton wat ik hiervoor gebruik is uit het aquarelblok van de action, kost een paar euro en is heel stevig maar nog goed te vouwen karton van 300 gr.
geld rolletje
Om alles in hetzelfde snoepthema te houden heb ik allerlei klein geld opgerold tot een snoepje met nog wat echte snoepjes erbij is het een leuk geheel geworden.
cadeau doosje
Ja, dat Pinterest is zo gek nog niet…

6 opmerkingen:

Miranda zei

Heerlijk om te zien hoe jij iedere keer van iets super simpels en goedkope materialen een onwijs leuk cadeau maakt! ook deze is weer helemaal leuk.

Ik heb een x de ontbijtkoek cameraatjes van je nagemaakt voor Lola's verjaardag op het kinderdagverblijf. Was goed gelukt :)

Fijn weekend!

Liefs Miranda

Tante Pollemop zei

Super leuk mooi gemaakt inderdaad pinterest is leuk!

Unknown zei

Dag Heidi,
Je bent nog steeds lekker bezig zie ik wel, mooie dingen heb je gemaakt. Je bent en blijft een nijvere bij!! Heb een tijd niets van me laten horen. Dat komt omdat ik mijn volgers op mijn blog kwijt ben. Nu moet ik via een omweg viosites afleggen en dat kost hartstikke veel tijd en dan schiet het er gewoon bij in. Ben zelf nu ik het Magazine niet meer heb heerlijk aan het schilderen. het gaat me, ook al zeg ik het zelf wel goed af. Mag zelfs al gaan exposeren in een gemeentehuis hier in de Hoeksche Waard ben ik best wel trots op. Verder is het heerlijk zonder zo'n eeuwige deadline. Werk nog wel in de uitgeverij, in het najaar weer twee nieuwe boeken van twee van onze auteur. Zelf is mijn nieuwe kinderboek klaar en ligt bij blogger Ans van ispelen om geïllustreerd te worden. Ben nu bezig met een historische roman (VOC-tijd) lekker werk voor de winter. Heb een blog geopend voor mijn schilderwerk dus als je het wilt bekijken: www.kunstgaleriemarjavisscher.blogspot.com
Wens je een fijn weekend en lieve groet, Marja

When-D zei

Wat een spannend en fleurig cadeautje is dat geworden! Zo wordt geld geven toch nog leuk.
Het geld simpelweg in een envelop doen is ook zo gewoontjes...

fijne week en een warme groet,

When-D

Unknown zei

Herkenbaar Heidi, ook ik ben vanaf mei niet meer geweest haha.
Ik heb een tijdje gedacht waar doe ik het voor en wie leest het nou weer?
Leuk dat kadootje die je gemaakt hebt.

Ik wens je een fijn weekend toe en tot horens.

Groetjes, Mirjam

vosgesparis zei

Ja handig he Pinterest. Ik gebruik t ook al een tijd maar heb laatst ook mijn PC eens flink opgeruimd en de leukste fotos die ik wil bewaren in Pinterest gezet ;)