27 november 2012

X-MAS 2012

Een beetje later dan anders maar ook dit jaar heb ik weer wat kerstspulletjes gemaakt.
Deze keer heb ik sloophoutbehang gebruikt voor kerstboompjes en grote sterren, leuk om op te hangen.
Het behang is goed stevig waardoor je een leer-achtige uitstraling krijgt…écht leuk!

ster sloophout 2 kerstboompje sloophout ster sloophout 1
Omdat er zoveel vraag naar was heb ik “Happy New Year ” vlaggenslingertjes gemaakt.
Ook de “Merry X Mas ” uitvoering is er nog.
slinger new year
En natuurlijk weer kerstsokken…

kerstsok 8 kerstsok 10 kerstsok 11
En een nieuwe uitvoering van het kerstboompje van een paar jaren geleden.
Het blijft een leuk exemplaar!

xmastree
Kom eens een kijkje nemen op mijn digitale kerstmarktje.

webshop ZEMZ

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi,

Super leuk!!!!

Jolanda

hokje zei

Wat ziet dit er allemaal weer gezellig uit; de vlaggenslingers blijven mijn favoriet.

Fijne avond. Groeten, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super leuk allemaal uit ....fijne week lieve groet rosita

Unknown zei

Wat zijn die kerstboompjes leuk!! En de surprises trouwens ook, degene die het krijgt is een bofkont. Groetjes Greta

vosgesparis zei

Heb nog steeds je mooie spulletje ;)

Bleudelavande zei

Merry Christmas and happy new year to you and all you love!!!!!!!
Hugs from Italy
Bleudelavande.

Hann¥ zei

Wauw Heidie wat maak je een leuke dingen..creatief hoor!
Ik ga je volgen....
Groetjes Hanny