4 april 2009

Chambre d’Hôte

Voor een romantisch weekend…. met de paasdagen nog een kamer vrij!
Een kamer in landelijke stijl met een vleugje brocante…ontbijt inbegrepen!

De chambre d’hôte is eigenlijk nog in aanbouw maar ik vond hem zo grappig
dat ik hem maar op de foto heb gezet!
Natuurlijk mis ik nog een vogeltje en een heerlijk bedje van takjes en stro maar dat komt helemaal goed,
voor de paasdagen is het klaar voor verhuur.

P1010040

Het is een groot ei van tempex, ik heb er een opening in gemaakt en met klei beplakt.
Het ei geverfd en voorzien van een stokje en een tak, het takje is van een stukje druiventros wat ik wit heb geverfd.
Van klei een naambordje gemaakt en ‘bed & breakfast’ op maat geprint ,2 knoopjes erop om het af te maken.
In de opening hele kleine takjes geplakt.

P1010032 P1010041

Het was lang geleden dat ik iets met klei gemaakt had(dus simpel begonnen!)
Het is zo fijn werken, daar word je helemaal relaxed van…..
Dit is een hele lichte klei die droogt aan de lucht en is heel fijn te verwerken.

Nu maar hopen dat er liefhebbers voor zijn??

11 opmerkingen:

Ineke Pluim zei

Wat heb je dat weer enig gemaakt!! Heel leuk! Als ik een vogeltje was kwam ik hier voor een romantische overnachting!!!
Groetjes en een fijn weekend!

LiLi M. zei

Ik wilde zelf al boeken, maar begrijp dat het niet helemaal mijn maat is. Je hebt het weer ontzettend mooi gemaakt, leuk geworden hoor! Nog een fijn weekend!

Jeanette zei

en dat van klei, wat is ie mooi strak en wat een idee weer. ik wist het ook wel als ik een vogeltje was..prachtig heidi!

fijne zondag!

Mayflower zei

Wat een leuk idee, is echt prachtig, nou daar komen straks heel wat gevederde vriendjes op af.
Fijne zondag.

lia zei

Oh heidi, wat heb je dat leuk gemaakt.
Super kamer voor de vogeltjes, als ze maar niet gaan vechten om zo'n superhuisje.

groetjes Lia

Irma zei

Tjonge, waar haal je het vandaan, echt heel leuk.

Groetjes
Irma

G-STYLE zei

Ik vind het weer een erg creatief idee ,meid hoe kom je er toch altijd op ......ook weer met zoveel zorg uitgevoerd,ik vind het knap !
groetjes Gea

Anita zei

Je bent echt een kei in eieren versieren en maken,ook deze is weer een plaatje!Groetjes.

Welkom zei

Hij is enorm leuk geworden zeg. ik ben bij dat je de klei ook ontdekt hebt, de ideeën zijn eindeloos!
Groetjes Anita

sylvia zei

helemaal leuk!!heel leuk gemaakt....zou het bijna zelf gaan namaken maar dan is het niet origineel meer...

Himlarum zei

Hi sweet Heidi!

Long time no see!!!

I am sorry that I just disappeared! But I think of you once in a while! And now, finally, I made it to your blog! It is not very often that I am travelling in the blog world now a days...work, work, work...

Everything you do look fantastic!!!
Very nice to see how much that has happened since last time I visited you!You have a greta style and a "estethic eye"...
I hope everything is fine with you and that life is great!

That care!

Hugs from
Ann-Helen