22 november 2009

Fair, label, laars….

Zo, daar zijn  we zijn er weer!
Na een week op een pc  uit de 1e wereldoorlog  gewerkt te hebben omdat mijn eigen vertrouwde beestje weer eens de geest gaf ben ik weer helemaal up to date.
Eigenlijk wel relaxed om alleen maar te kunnen mailen en voor de rest niets, je houd gewoon tijd over…nou ja, bijna dan!
Ik ben druk geweest, heb héél veel gemaakt op bestelling…mijn kamer zag er niet uit, afgelopen maandag eindelijk de nieuwe bank binnengekomen maar niet eens tijd gehad om er iets leuks van te maken maar Zaterdag was ik dan toch wel in “de zevende hemel”

Jahaa, écht!!

Ik ben naar de fair van Tuttemerull  geweest!
Echt geweldig om Ilse in het echt te ontmoeten en G niet te vergeten natuurlijk.
Ze hebben werkelijk een prachtig huis wat vroeger een kerkje was en dat heet dus “ De Zevende Hemel”

21-11-09 Ilse 001 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Verder kreeg ik nog een foto van de boxtas waar ik het grote label voor gemaakt had.

 boxtas 00
Hij is toch keileuk geworden!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ook nog een kerstlaarsje van canvas gemaakt!

full8909479-1
Ik vind ‘m superleuk, met een zinken kerstboompje en belletje en een zilveren rand rondom.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik wilde even iets van me laten horen vandaar een kort verslag.
Voor iedereen een fijne nieuwe week, ik ga weer aan de slag!



8 opmerkingen:

faire un songe zei

Ik was vrijdag in de zevende hemel en vond het prachtig....daar heb ik wel iets gekocht maar op de fair bij het Loo vandaag niets...
Je kunt het tenslotte maar één keer uitgeven.. EN aangezien ik aankomend weekend naar Parijs ga moet er nog wel iets in de knip zitten.
Fijne week.
groetjes Hetty

Jeanette zei

wat leuk dat je bij ilse geweest bent, ze heeft ook wel jouwn stijl dus ik denk dat het jouwn ding ook wel was. Maar als jezelf heel veel maken kan dan lijkt mij dat je het zelf ook snel maakt, of zie ik dat verkeerd. Ik heb eindelijk de stofjes in huis maar de kleur valt me toch wat tegen, dus ik twijfel of je er mee aan de slag moet hoor
Je nieuwe kerstsok is ook weer prachtig! en je label natuurlijk ook...

fijne week!
groetjes, Jeanette

casa nostra zei

tja wat een ellende als die beestjes het niet meer doen hè, maar van de andere kant vond ik het ook weer fijn van de tijd die je dan overhoudt. zo hebt elk nadeel dan weer z'n voordeel. de tas en laars zien er weer erg goed uit en leuk dat je weer een hoop opdrachten hebt binnen gekregen. ben benieuwd naar je nieuwe bank.
grtjsss,

The Spirit of Abundance zei

Hoi Heidi,

Ik kwam even langs om jouw mooie blog te bewonderen. Wat maak je toch ontzettend mooie creaties!!

Fijne week :)!

Groetjes,
Nona

LiLi M. zei

Je hebt gelijk, heerlijk om creatief bezig te zijn ipv altijd maar achter die pc, die toch al gauw teveel tijd opslurpt! Ik heb er het hele weekend weinig tijd voor gehad en zit nu alweer een uurtje of wat in te halen, te zot toch?!

Karin zei

Stoer hoor dat label. en ja ook deze kerstsok is weer leuk, maar ik heb al. Heerlijk als je zo creatief bezig kunt zijn. Fijne dag! Karin

lia zei

Hoi Heidi, ja ik was vrijdag bij Ilse. Was leuk geweest om nog een bekende van blogland te ontmoeten. Het was wel een schitterende plaats om te wonen hé. Die ruimte.......
Maarre jouw label staat super op die tas. En dat laarsje is ook al zo mooi. Als je dat allemaal kunt maken heb je toch echt gouden handjes.

groetjes Lia

The Old and the Beautiful zei

Stond Ilse niet in de Ariadne at Home van December?
Maar heerlijk he om weer eens even lekker rond te snuffelen.
En ik sluit me aan bij de rest dat je kerst sok en boxtas enig zijn.

Liefs,
Gonda