23 maart 2011

Hartjes


Een tijdje geleden  een leuk ontwerp gemaakt voor een nieuwe webwinkel,een variant op de harten die ik van stof maak. Een digitaal hart vol met steekwoorden die van toepassing zijn op de winkel.
Tricia verkoopt  woonaccessoires maar heeft ook een eigen sieradenlijn.

hart&8.0



www.harten8.com
 

Iedereen die zich aanmeldt voor de nieuwsbrief en bij een bestelling de kortingscode
LA FLOTTE ingeeft, krijgt eenmalig 10% korting.
Geldig t/m 17April.


leuk als mensen zelf met ideeën aankomen en ik daar wat van mag maken.

7 opmerkingen:

by kuzz zei

LEUK!! Enne..gelijk even doorgeklikt naar de winkel..daar ga ik nog even voor zitten want dat ziet er super leuk uit!
Mooi gedaan weer!!

@nne zei

ik ga ook meteen een kijkje nemen in de winkel! lieve groet, @nne

Unknown zei

leuk?? dit is TOF!!!! uniek!!!! geweldig goed gelukt :)

by kuzz zei

Leuk dat je volgen bent geworden ;-))))))

Michaja zei

Ik vind hem super!! Echt goed gedaan.
Dank je voor je lieve commentaar op de kinderwagen van Yara!

Gwennie zei

Stoer!! Ik vind hem superstoer!! Kopen?? ;-)

hart&8 zei

Heidi,
Nog bedankt voor het vermelden van mijn website! Top!

Iedereen die zich aanmeldt voor de nieuwsbrief op www.harten8.com en bij een bestelling "LA FLOTTE" aangeeft krijgt 10% korting op de gehele collectie.

Groetjes,
hart&8
Tricia