22 maart 2011

Stapel(goed)!

Iedereen kent inmiddels het leuke stoere merk Stapelgoed!
Bekend van de mooie kussens van postzakken,leger plunje, bakkerslinnen en het gewone linnen, nu ben ik ook liefhebber van al die stoffen en wat ze er van maken maar zulke dingen kan ik zelf ook wel voor elkaar krijgen maar het servies wat ze nu uitgebracht hebben vind ik helemaal cool!

Ik ben niet zo’n servies mens, misschien ook omdat ik nooit wat naar mijn zin kon vinden…ik hou niet van tierlantijntjes,bloemen,randjes enzo maar nu zou ik zomaar in staat zijn zijn om al mijn servies uit het raam  te gooien en nieuw aanschaffen.

(stapel)goed is het nieuwe servies met een ‘twist’!
De twist zijn de deukjes in het aardewerk, zo simpel maar het geeft meteen een andere look als al het andere aardewerk…het lijkt wel handgemaakt.

stapelgoed-1
En daar zijn ze nu juist groot mee geworden(wat mij betreft), met minimale veranderingen aan een product toe te voegen krijg je  dat het net ietsje anders is en origineel!
Doordat ik zelf ook veel bedenk weet ik dat  het soms heel moeilijk is om origineel te blijven daarom vind ik het zo boeiend dat 2 mensen het steeds weer lukt om met simpel uitziende producten toch weer te scoren.

Ik heb een beginnetje gemaakt met 8 mokken en 2 schaaltjes…over een maand ben ik jarig dus mijn verlanglijstje is al gemaakt!

Ik heb het servies gekocht bij  “geWOONgenieten” 
Een leuke webwinkel met nog veel meer Stapelgoed en andere leuke merken.

6 opmerkingen:

Judith zei

Dat is idd een stoer servies.
Ik kende het nog niet.
Jammer dat mijn kast al uitpuilt van het serviegoed :-(.

Groetjes Judith

saskia zei

dit is zeker lkkr stoer en vind inderdaad die kussens ook zo leuk.
mooie kleur ook dat blauw .
ha ha ik ben erg benieuwd naar je verlang lijstje :P

grtjs saskia

lia zei

Prachtig. Ik moet ook nodig nieuw servies. En ik kende dit ook niet. Hebben ze er alles van.

Huis van "Mijn" zei

Ziet er erg leuk uit...wist niet dat ze van dit merk ook een servies hadden..ga is in de winkel er naar op zoek. Enne... je vogelhuisjes zijn zo als gewoonlijk weer super gedaan!

Groeten Willianne

Michaja zei

Ziet er mooi en "simpel" uit. Ik hou eigenlijk wel van beide, een heerlijk pip-serviesje maar ook op zijn juist weer een simpel en neutraal servies. Helaas heb ik niet zo veel plek om beide te kunnen hebbn :)

Karin zei

Wat een heerlijk stoer servies, heb meteen even in de winkel gekeken. Ik vind het alleen jammer dat er dan zo'n grote S opstaat, vind ik persoonlijk dan net weer teveel. Ja ik weet het, het is niet snel goed. De kleuren die ze hebben vind ik wel weer geweldig, ook leuk met elkaar te combineren!