11 april 2010

HUISJE VAN PAPIER

Alweer een aantal weken geleden dat ik hier was, ik heb nog steeds veel en leuke dingen te doen.
Gister hadden wij een verjaardag van 2 meisjes van 6 en 10  dus daar had ik een cadeautje voor gemaakt.
De oudste wilde geld en de jongste hadden we oorbelletjes voor gekocht, 2 kleine cadeautjes  die om een speciale verpakking schreeuwden!

Ik kijk graag op Amerikaanse sites, ze zijn geweldig in de D.I.Y [ Do It Yourself] projecten en zodoende kwam ik  ontzettend leuke huisjes tegen, gemaakt van karton met een gratis sjabloon om te downloaden.

Ik  ben er  mee aan de slag gegaan en ze zijn zo leuk geworden!

huisje van papier.
Het rode huisje is zo te downloaden op de blog
“ Just something I made “ 
Ook staan er blanco sjablonen op en één met postzegels, gewoon té leuk!
Er staan ontzettend leuke ideeën op haar blog.

Omdat de huisjes zo leuk zijn om te bewaren heb ik de dakjes helemaal opengelaten en alleen een lintje er doorheen gedaan, om het cadeautje te pakken hoef je alleen het lintje er uit te halen en het dakje te openen.

Het paarse huisje heb ik zelf bewerkt in de kleurtjes van haar kamer en er een brievenbusje op gemaakt met een felicitatierolletje wat je erdoorheen kan trekken.
En van een paar geldbriefjes heb ik  hartjes gevouwen en ingepakt.

huisje van papier2.

Je kunt het huisje natuurlijk nog verder oppimpen.

De meisjes vonden het heel leuk en dit was weer een geslaagd geldcadeautje.

L









 

Geen opmerkingen: